レガシィ&インプレッサ(GR*/GV*)にはよりレスポンスのいい車輌作りが「楽しい車作り」のベースになります。そのためには加速時特性やDBWMAPの見直しは必須になります。パフォーマンスについても重要ですが実用域でのレスポンスや踏み返しの立ち上がりが悪ければどれだけ何十馬力上がったとしても全く費用対効果はありません。何度も言いますがレガシィでもインプレッサでもECUを交換してレーシングが変わらないものは意味がないのです。それを踏まえてVer2はよりレスポンスを向上し、レスポンスに対しトルクの立ち上ががより追従できるようにMAPを大幅に改良。電動ファンポイントについてははやり(車種によっては絶対にファンポイントを下げない方がいい車種があります!)なので変更しました。レガシィについてはクルーズコントロールの設定ポイントも引き上げてあります。
The vehicle making that the more response is good becomes basic of "Happy car making" in Regasy & Impreza (GR*/GV*). When accelerating, the review of the characteristic and DBWMAP becomes indispensable for that. There is no cost-effectiveness about the performance however much it goes up by tens of horsepower at all however much the response in a practical region and standing up of the stepping return are bad however much it is important. The one that ECU is exchanged and racing doesn't change is not significant to Regashi and Impreza though it says many times either. Ver2 improves the more response, and to follow from rugged in standing of the torque to the response, improves MAP greatly based on it. Because it is doing, the electric fan point was changed. There is a model in which you should never lower fan point according to the model. A set point of the cruise control is improved about Regasy.
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