Connection Mode: INFINEON AURIX SAK-TC2xxTP/FREESCALE SPC5777M BOSCH MDG1 E-GPT ALLBRAND
Micro: TC298TP
ExtFlash:
Eeprom: Present
Mode: BENCH MODE
Plugin Identified: YES
Plugin: Bosch MG1CS024 BMW
Customer Name:
Vehicle: TOYOTA SUPRA (A90) 3.0L L6 24V TURBO 250kW/335HP DME__86T0
Vehicle Licence Plate:
Hardware Nr.: 000048DC011001
Software Nr.: 00005D553C7805
Software Upgrade Nr.: 000063503C7805
Chassis Number:
Spare Part Number:
System Type: DME_86T0
Engine Type:
Is Original: YES
Notes:
Hard. Type: UNKNOWN
新型スープラ3.0LのIDです。前期・後期でマイコンがマイナーチェンジしています。データ構成は2.0Lと大きく差はありません。2.0L同様トルク関連だけでも相当量の変更が必要になります。これを理解しないとパフォーマンスは得られません。データは作り上げたので評価を待つだけです。
Micro: TC298TP
ExtFlash:
Eeprom: Present
Mode: BENCH MODE
Plugin Identified: YES
Plugin: Bosch MG1CS024 BMW
Customer Name:
Vehicle: TOYOTA SUPRA (A90) 3.0L L6 24V TURBO 250kW/335HP DME__86T0
Vehicle Licence Plate:
Hardware Nr.: 000048DC011001
Software Nr.: 00005D553C7805
Software Upgrade Nr.: 000063503C7805
Chassis Number:
Spare Part Number:
System Type: DME_86T0
Engine Type:
Is Original: YES
Notes:
Hard. Type: UNKNOWN
新型スープラ3.0LのIDです。前期・後期でマイコンがマイナーチェンジしています。データ構成は2.0Lと大きく差はありません。2.0L同様トルク関連だけでも相当量の変更が必要になります。これを理解しないとパフォーマンスは得られません。データは作り上げたので評価を待つだけです。
1 件のコメント:
HELLO
I'm sorry I have a problem I need an original file but I can't find it
you can help me ?
コメントを投稿