E55K・SL55Kと同じエンジン、同じシステム、ボッシュの同一DMEを使用しているにもかかわらずE55KやSL55Kとは全く違うデータ構成になっている。車輌コンセプトが違う事からこのようなデータ構成なのかは想像の域だがかなりやっかいであったのは間違いない。リミッターやREVの基本的な考え方は同じなのでアドレスにずれがあってもさして問題なく見つけられた。停止REVも解除し停止時のレスポンスも味わえる仕様に仕上げた。結果はパフォーマンス度も上がり、踏み始めからのかったるさは解消されている。パワーバンドも広がりオリジナルのピークパワー発生ポイントが10Km位手前に発生し、オリジナルはそこからじわじわとパワーダウンするのだが、書き換え後は計測時の車速まで落ち込むことは無くなった。スピードリミットは500Kmに変更!
It is a data composition quite different from E55K and SL55K though same DME of E55K・SL55K and the same engine, the same system, and Bosch is used. The considerable trouble though it is a region of the imagination whether such the data composition of the thing with a different vehicle concept is correct. A basic idea of the limiter and REV was piercingly even if there was a gap in the address because it was the same and was found without trouble. Stop REV was released and it finished it up in the specification that was able to taste the response when stopping. The performance degree goes up in the result, too and weary from beginning step is canceled. Getting depressed up to the velocity of the car when measuring it disappeared after rewriting though the power band also extended, an original peak power generation point was generated forward in 10Km, and power was downed there to the original gradually. The speed limit changes to 500Km.
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